onsdag 18 februari 2009

En naturlig färgklick

Hej i kylan! Det är så kallt att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Det var inget roligt att cykla idag, eller att vara ute överhuvudtaget. Nu vill jag ha vår!!

Har köpt en ny krokus och placerat i köket. Jag hoppas den är vit men jag har egentligen ingen aning för jag kunde inte utläsa det på förpackningen;)



När vi veckohandlade råkade det slinka med två granatäpplen hem:) Tycker de är så fina. Nu ska de få agera dekoration ett tag men sedan ska de ätas upp för de är ju lika goda att äta som de är fina att titta på!



Jag har nu haft murgröna på en hjärtbåge två gånger och både gångerna har de dött! Nu lyckades jag rädda en ranka som var kvar genom att ta bort bågen. Någon som vet vad jag gör för fel, för murgröna borde man väl kunna ha på båge?



Glasskålen som ser ut som ett hjärta köptes i förra veckan i Norrköping, samma dag som jag glömt plånboken hemma och min stackars pojkvän fick agera budbil och köra fyra mil för att jag skulle kunna köpa allt fint jag hittat:)



Nu ska jag slänga ihop lite middag här och sedan slänga mig själv i soffan. Känner att jag mår lite konstigt och jag hoppas verkligen inte att någon förkylning bryter ut här framöver!

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Hej Charlotte, så fint du har gjort på din bricka och vet du att granat äpplen är bland det nyttigaste man kan äta, skyddar oxå mot cancer.
    Kramar till dig.
    /Ingela.

    SvaraRadera