fredag 6 februari 2009

Lisa Bengtsson för Indiska

Igår var jag inne en sväng på Indiska för att se om porslinet av Lisa Bengtsson hade kommit in, och det hade det:)

Muggarna är supermysiga och mycket större än vad jag trodde att de skulle vara. Det blev fyra stycken plus en skål. Älskar mönstret!

Det roliga är att en tjej i min klass ska praktisera hos Lisa nu i vår, och jag som inte ens har någon praktikplats är ju inte alls avundsjuk!







Nu ska jag ringa ett samtal till en möjlig praktikplats och sen ska jag ta helg. Vi ska hem till en kompis och rocka loss på trummor och grejer ikväll och imorgon är det bowling som gäller!

Trevlig helg!

Kram Charlotte

6 kommentarer:

  1. Hej Charlotte!
    Tack snälla söta du för dina gulliga kommentarer! Jag blir jätteglad!! Vilken mysig blogg du har!! Ditt hem ser oxå verkligen jättefint ut! Kul att du pluggar på Linköpings Universitet i Norrköping, det har jag oxå gjort! Fast på lärarutbildningen. Jag bor ca 7 mil från Norrköping o Linköping, i Småland :-)
    Ha en mysig fredag :-)
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Hej igen, jag tror jag var inloggad som Mariamen det var jag som lämnade den kommentaren, bara så du vet*fniss*

    Kram Maria/Vitating

    SvaraRadera
  3. Men så vackra muggar!

    Jag var ju på Indiska igår - men måste ha missat dem!

    Var de dyra?

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Maud: Muggarna kostade ca 80 kr styck:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Härliga muggar att dricka ur.
    Hoppas du hittar en rolig & inspirerande praktikplats.

    Ha det gott /madelene

    SvaraRadera
  6. Hej Charlotte, så underbara koppar du köp dig och vad fint med skålar till. Har inte sett detta på indiska förut.
    Kram på dig/ingela.

    SvaraRadera