onsdag 4 mars 2009

82 kvadrat

Hej! Nu var det ett tag sen men det finns en bra förklaring till det. Jag har haft så mycket att göra i skolan att det har stått mig upp över öronen. Men ikväll har jag äntligen lite ledigt! Det som väntar mig nu är en tenta på måndag men det tar jag tag i imorgon. Man måste ju hinna andas lite också.

Och nu till något betydligt roligare. Vi ska snart byta ut våra 55 kvadrat, mot hela 82 kvadrat! Ah, jag såå förväntansfull:) Då blir det nog mer inspiration från mitt håll. Just nu kommer det inte hända så mycket nytt innan vi flyttar. Vi har redan börjat packa och flyttlasset går runt den 1a april!

Däremot pöjer jag ganska många tidningar nu. Fick hem det underbara första numret av Jeanne d'Arc Living för några veckor sedan och har bara hunnit bläddra snabbt i det. Så det ska jag hugga in i nu:)



Ha det fint!

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Härligt med större boende! :-) Är det långt ni ska flytta? Ska bli kul att se bilder när ni flyttat in sen. Du har säkert massor med idéer för hur du/ni ska möblera och inreda!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja, det blir härligt det:) Flytten bli några kvarter bort bara, så speciellt långt är det inte;) Bilder lär det bli desto mer när vi börjar komma i ordning sen, det bara bubblar av idéer jag vill genomföra, helt rätt!

    SvaraRadera