måndag 16 mars 2009

Mormorskoppar

Hej! I helgen har jag varit hemma! Det var lika bra som alltid:) Jag och mamma gjorde en liten loppisrunda och det blev några fynd, men vad det är får ni vänta på ett tag. En av sakerna ligger på tork;) Hittade en annan fin sak också efter ett tips från mamma, men eftersom det ser ut som en enda röra här hemma är det inte kul att fixa någonting så därför väntar jag med att visa!

Men passa på att ta kort när man packar ner saker går ju bra! Har börjat packa ner koppar idag, bland annat mina favoritkoppar nedan. Fyra tillkom till samlingen för någon vecka sedan, nämligen de gröna och de turkosa. Nu saknar jag bara gula så om någon sitter på två stycken, hojta!









Imorgon är det åter till praktiken. Ska bli kul! Och snart är det bara två veckor till vi flyttar, längtar!

Ha det så fint i vårvädret!

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Tack för gratulationen.
    Underbara koppar!
    Önskar dej en fin helg.

    SvaraRadera