torsdag 19 mars 2009

Vår & loppis

Vilket fantastiskt väder vi har! Helt sjukt att man vaknar av att det är ljust ute innan klockan ens hinner ringa på morgonen:) Så skönt! Nu är våren verkligen på väg på riktigt, längtar till fler plusgrader så man kan slopa alla tjocka kläder!

Nu tänkte jag visa några av de loppisfynd jag gjorde när jag var hemma i helgen. Ett tidningsställ som jag har gått loss med vitfärgen på:) Och en stor bakform som jag fyllt med alla mina små formar. Jag vet inte vad det är med just bakformar men jag blir helt bananas om jag hittar någon gammal fin:)

Mina Mårbacka tog jag upp från källaren för några veckor sedan, och nu har de växt till sig lite. Väntar bara på att de ska börja blomma också!







Imorgon är jag ledig så då ska vi hitta på nåt kul:) I helgen ska det packas och så ska vi kolla i nya lägenheten igen och mäta lite!

Ha det fint i vårvädret!

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Vilka underbara koppar du visar längre ner och jättefin blogg1 kram susanne

    SvaraRadera