måndag 22 mars 2010

Smoothie



Bästa och godaste mellanmålet!

Idag jobbar jag hemifrån eftersom min partner in crime var upptagen på annat håll:) Men jag tackade inte nej till lite sovmorgon! Tyvärr brottas jag med en elak huvudvärk men jag hoppas den släpper framåt dagen. Nu ska jag gå igenom en massa gamla recept och försöka välja ut vilka som ska användas till boken, ibland är det roligt att plugga:)

Solen är på plats igen och jag hoppas hoppas att ALL snö försvinner den här veckan! Nu vill jag ha VÅR på riktigt!

Hoppas ni har en fin måndag! Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack söta du! Jag är på bättringsvägen nu. :) Hoppas verkligen att du blivit kvitt huvudvärken, det är så segt att gå omkring med.

    Jag håller med om att smoothies är det bästa mellanmålet ( och frukosten) Har faktiskt druckit en idag eftersom flytande är det enda jag får i mig...

    Jag vill också ha vår nu!!!!!!!!! Här har det regnat hela dagen, men lika bra det då kanske snön försvinner. :)

    Ha det fint! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Min partner in crime <3

    SvaraRadera
  3. Jo, det känns riktigt bra att fylla år nu faktiskt! ;) Då blir det fikabjudning också och jag har redan en låååång lista av saker jag ska baka. :)

    Hoppas verkligen att du huvudvärk gett med sig nu. Inte kul när den kommer så där från nacken. För mig brukar inget annat än en god natts sömn hjälpa då.....Själv är jag i alla fall äntligen frisk!!! :)

    Hoppas att du får en riktigt bra fredag med en massa fredagsmys och att din helg blir toppen!

    Stor kram!

    SvaraRadera