lördag 13 mars 2010

Roses & Chocolate...





... fick jag av min man häromdagen. Då blir man glad!

Nu har jag gjort färdigt alla moment för första delen av terminen. Hade tenta igår och idag har jag suttit med en inlämningsuppgift hela dagen men nu är den inlämnad. Nu är det bara ex-jobb som ska fixas, men det löser sig. Har en rolig idé på gång så jag hoppas den blir verklighet.

Det har varit ett par tuffa månader så nu känns det som luften helt har gått ur mig. Ikväll ska jag bara sitta i soffan och njuta av att vara ledig, med lite choklad så klart!

Hoppas ni har en fin helg! Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Men åh såå vackra!! Dom lär sig dessa gubbar! ;)

    Du det låter väldigt skönt att ha gjort klart allt och få en ledig helg. Men det är du ju värd! :)

    Jag måste erkänna att jag inte är någon träningsmänniska och har aldrig varit. Spenderade en massa tid i stallet, red och tävlade så jag fick min beskärda del av motion och träning där igenom men när jag slutade så tog jag inte riktigt upp något annat....Därför känns det så skönt nu att jag verkligen njuter av att var ute ock springa!!! Det innebär ju att jag kanske blir lite tränad i alla fall! Och förhoppningsvis håller detta i sig längre än de två veckorna som jag annars brukar träna innan jag blir less! :) Du är ju sjukt duktig som tränar 5ggr i veckan!!!

    Nu blir det mer plugg......

    Ha en riktigt fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera