tisdag 16 mars 2010

Ledighet



Helt plötsligt fick jag tre helt lediga dagar innan ex-jobbet drar igång: igår, idag och imorgon. Igår passade jag på att plocka lite här hemma och storstäda för det har det inte funnits tid till innan. Mycket mer än så hann jag inte.

Men idag ska jag ha en riktigt skön ego-dag. Först ska jag gå en runda på stan och kolla på allt vårfint som ständigt trillar in i butikerna nu. Men det blir se men inte köpa tyvärr (okej, någon liten sak kanske det finns utrymme till) Sen ska jag äntligen till frisören och klippa mig! Ska bli så skönt! Efter det ska jag hem och lägga mig i soffan och läsa alla mina magasin som ligger på hög! En riktigt toppen-dag med andra ord!

Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg! Har precis hittat den. Jag har också en liten mops. Han heter Gösta. Franz ser lite yngre ut. Han är jättesöt!

    Låter som du får en mysig dag!

    Maria

    SvaraRadera
  2. Så härlig det lät! En riktig toppendag! Hoppas att du fick precis så mysigt som du ville att det skulle bli! Känner igen det där med titta inte köpa just nu...

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Det låter som du hade en riktigt bra ledighet, ego-dagar måste man få ha ibland! :) Så skönt att gå till frisören!!!! Jag måste verkligen klippa mig och möjligen lägga in lite slingor. :) Ska passa på och önska mig det i födelsedagspresent tror jag.

    Hoppas du fått reda på något resultat. Det är jobbigt att gå och vänta men jag har släppt det lite just nu för jag vet att det ligger 3 veckor bort.....:)

    Hoppas att du får en jättefin helg!
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Ja de är verkligen helt underbar men faktiskt en relativt ny bekantskap för mig. :) Jag tycker att det låter jätte jättespännande med ditt projekt!Önskar att vårt kandidatarbete kunde kännas så....... Håller tummarna att du visat lite då och då på bloggen! :)

    Hoppas att du haft en bra helg. Min har spenderats i soffan, knaprandes febernedsättande och huvudvärkstabletter.....

    Kram Maria

    SvaraRadera