tisdag 9 mars 2010

Garderob



Jag vet inte om det är våren men det har kliat ovanligt mycket i shoppingnerven på sistone, och då inte när det gäller inredning utan kläder och accessoarer. Detta har lett till att jag har slut på både galgar och plats i garderoben. Jag skulle vilja rensa och slänga ALLT jag inte använder men det är för svårt.

Nödlösningen har blivit en fin liten hög med kläder på en pall i mitt kontor. Och nu råkar jag tycka att den är ganska dekorativ med sina färger och mönster:)

Men jag skulle vilja hitta en snygg klädställning (inte en vanlig billig utan en snygg billig) så tips mottages tacksamt:)

Tills dess går det ju fortsätta bygga på höjden, men det lär bli efter tentan på fredag iallafall:)

Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Nu är huvudet med på noterna igen och jag hoppas verkligen att du slipper det! Tentaplugg är ju tungt nog ändå! :)

    Jag vet!!!! Jag är likadan! Kläder och accessoarer har tagit upp all inredningsbudget och det stör mig inte alls! Jag tycker dock att kläderna du pallat upp ser riktigt fina ut! Jag har jättesvårt att slänga/ge bort kläder, tänk någon gång kanske jag vill ha just det där linnet ÄVEN om jag inte använt det på 3 år........J blir tokig på mig! :) Det känns dock skönt att röja lite i garderoben då och då!

    Nu blir det plugg! Ha en riktigt fin dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det är vårkänslorna tror du inte:)

    Ha en fin helg!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  3. Haha, jo men visst är det! Men det finns ju så mycket fint! :)

    Det är ju nästat (bara nästan) värt att köpa kusmi bara för burken! ;) Jag dricker dock te med en massa mjölk i, tycker att det blir mycket lenare då. Det kanske kunde funka för dig?

    Vilken fin bild på dig!! In action!

    Ha en fin lördag! Kram!

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt att se alla färger och mönster samsas!
    Trevlig helg!
    Marielle

    SvaraRadera