söndag 15 maj 2011

Toppenhelgen!



Hej hej! Nu är jag tillbaka från en toppenhelg i Jönköping. Träffat bästa tjejerna och lärt mig lite nya nyttigheter om bildbehandling. Ska bara ta mig tid att öva på tipsen också;)

Nu ligger jag i soffan och planerar inte att ta mig härifrån ikväll, jo för att slänga ihop lite Tacos då kanske:) Borta bra men hemma bäst, ska bli skönt att sova i sin egna säng men Andreas på en armlängds avstånd!

På bilden ser ni halvmånebordet och tallrikshyllan på plats i matsalen.

Kram!

3 kommentarer:

  1. Hittade din fina blogg igår och jag gillar vad som visas =)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig helg det låter som! Men visst är det ändå tur att det är borta bra men hemma bäst. ;)

    Jaaa, tack! Det känns så fruktansvärt skönt med läggan!! Det är en gavellägenhet högst upp i ett trevåningshus. Huset är byggt på 30-talet och den har en hel del detaljer kvar bla fiskbensparkett. Av någon anledning har tidigare boende valt att lägga in laminat i sovrum/hall men det ska bort på stört! Det är ganska högt i tak, ca 2,70-2,80 med ganska rejäla fönster med gamla hakar och så. Köket är renoverat men vi ska nog göra lite småfix där. :) Så blir lite målningsjobb och sånt innan vi flyttar in men det kan vara ganska så mysigt. :) Vi kommer flytta in någon gång i slutet av juni/början av juli. Spännande!!!! Nu hoppas vi bara att det går bra med försäljningen av vår nuvarande lägenhet.

    Nä nu blir det sängen. Redovisningar hela långa dagen imorgon.

    STOR KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar tallrikshylla du har där, trevlig helg/ Johanna

    SvaraRadera