måndag 2 maj 2011

Sitt mjukt!





Hej på er!

Nu blev det en liten paus igen. Min dator börjar bli alldeles för full så det tar hundra år att starta den nu för tiden. Sedan senast har jag också hunnit fira en fantastisk påsk, jobba lika mycket som vanligt och njutit av en lugn och skön helg med besök av mamma och pappa och hjälp med diverse borrande. Så nu är både väggskåp och tallrikshylla på plats! Någon som är nyfiken?

Perfekta kuddarna är införskaffade till matsalsstolarna, mjuka och runda från H&M Home. Matsalen är nästan klar nu. Som sagt är tallrikshyllan på plats, halvmånebordet under målat och klart, och Tine K lampan upphängd. Någon nyfiken på det? Hehe.

Något annat stort som hänt i mitt liv? Jag har beställt mig en IPhone. Gissa färgen! V-I-T. Som jag har väntat:D Nu väntar jag på posten istället!

Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. JAG ÄR NYFIKEN!! Väntar med spänning på kommande fina inlägg!

    Å vet du, även jag har beställt en VIT liten fining!! Jag har funderat av och till i säkert ett halvår men när den nu lanserades i vitt så slog jag till! WIII! Det känns riktigt bra för det kommer bli en hel del pendlande för mig i sommar (om vi nu inte hittar drömlägenheten och hinner flytta) och då känns de mycket bra med fri surf! ;)

    De där stolarna skulle också gärna få flytta in hos oss men någon måtta för det vara för studenten!

    Stor kram till dig raring!

    SvaraRadera
  2. Verkligen snyggt med de kuddarna på de vita stolarna du har! Gillar din blogg/ Johanna

    SvaraRadera