söndag 8 maj 2011

Fin helg och nya blommor



Hej på er!

Vi har spenderat helgen hemma i Jönköping och firat lillasyster som fyllt år. Passade på att inhandla lite nya blommor på torget: ett litet olivträd, underbara lila violer till balkongen och fina vita lövkorgar. Passade på att piffa lite i kvällssolen.

Nu är det hög tid för sängen även fast jag helst vill dra ut på det då jag inte alls är redo för måndag och ny vecka. Hoppas den går fortare än fortast för på fredag är det dags för mig och vännerna att åka till Jönköping (för min del igen) på Photoshopfest. Hotell, mys och tjöt står också på schemat. Det ser jag fram emot!!

Kram på er, hoppas ni får en fin vecka!

2 kommentarer:

  1. Åh, så fint allting ser ut! Dina stolar är verkligen så nygga! Var har du köpt dem undrar jag?

    Hoppas du får en fin vecka!

    /Amanda

    SvaraRadera
  2. Åh så fint du har gjort! Älskar er lägenhet av de fina glimtarna du visar. Balkongen eller terassen (?) ser jättefin ut! Och lampan.....ja lampan är helt enkelt toksnygg! Blir sugen att göra någon liknande av ett eventuellt framtida loppisfynd....

    Godaste tårtan? Den vill jag absolut ha recept på, jag älskar ju tårtor! :)

    Nä ingen vit har landat än. Tyckte det var ganska lång leveranstid så först någon gång nästa vecka tror jag....men det är ju säkert som du säger, de blev nog nerringda! ;)

    Ha en riktigt fin vecka! Det låter som du har en mycket rolig helg att se fram emot!. Här får vi besök av J's mamma, syster och systerson (arvid 4 år) det ska bli så kul!

    Stor kram till dig!!

    SvaraRadera