onsdag 24 november 2010

Hyacinter!



Hej hej! Hörrni, nu är adventsveckan här. Med full vinter till och med:) Jag har inhandlat lite adventsblommor, en massa vita hyacinter som står lite överallt i lägenheten nu och en vit amaryllis. Clementiner och apelsiner hör ju adventstiden till och är såå fantastiskt gott, så jag bara proppar i mig!

Annars jobbar jag och sover mest, hur ska man nånsin vänja sig vi att jobba hela dagarna? Jag är så trött så det är standard att jag somnar i soffan på kvällen.

Jag längtar till helgen, då blir det adventspyntande på hög nivå! Kram på er!

1 kommentar:

  1. Åh, hyacinter och clementiner! Det är ju underbart. Har också hållt på hela veckan för att få lite adventigt här hemma, men nä jag håller med, hur ska man nånsin vänja sig vid att jobba hela dagarna...?! Man vill ju bara vara hemma och pyssla;)

    ha en skön 1:a advent! Kram Therese

    SvaraRadera