onsdag 10 november 2010

Humanity





Hej på er! Vi fortsätter på temat födelsedagspresenter. Det här alldeles underbara armbandet fick jag av min lilla lillasyster:) Vad jag tycker om det, använder det varje dag och blir påmind om de viktiga budskapen. Jag skulle kunna tänka mig alla Humanitys armband i alla färger och modeller, såå fina!

Annars är jag bara trött nu för tiden, igår somnade jag redan klockan åtta i soffan, det är inte dåligt det:) Och nu sitter jag och halvsover här. Kan inte fatta att det snart är helg igen, men jag är glad för en hemresa till Jönköping står ju på schemat och jag ska då beställa mina nya glasögon, wiii vad jag längtar, de är så jäkla snygga!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Åh, tänkte på det armbandet idag faktiskt! Satt på ett möte på jobbet och kollegan som satt bredvid hade det på sig, fast i rött. Bra present.

    Jag vet, gummistövlarna ser nästan ut som dina...så jag ska nog ringa dem och säga att färgen är offwhite trots allt och inte beige som de hävdade haha

    Japp, junibröllop planeras för fullt, lovely.

    Ha en skön resa hem, kram Therese

    SvaraRadera
  2. Humanity armbanden är underbara! Har kollat många gånger på det, men än har jag inte slagit till.

    SvaraRadera