tisdag 16 november 2010

Fleur de lis





Hej på er! Visar er en vy ni sett innan men som jag verkligen gillar här hemma. Både blommorna och vasen är ny dock. Älskar liljor och dessa orientaliska tycker jag är helt underbara. Vasen från IKEA blir ett bra komplement till min lite högre jag har sen innan.

Imorgon är det onsdag igen och vips så har den här veckan också gått.. vart tar tiden vägen? Men jag längtar så till helgen för då ska jag träffa mina tjejer jag saknat så och förhoppningsvis om jag hinner slänga ihop lite lussebullar, är såå sugen på det nu!!

Har ni hunnit julbaka något än? Kram på er!

1 kommentar:

  1. Varje år tänker jag att jag ska baka lussebullar, men varje år slutar det med att... eh, mannen gör det;) haha. Bara att inse, jag är ingen bra bakerska!

    Fint med blommor tycker jag, älskar snittblommor! Och liljor, superfint verkligen.

    Ha en skön helg med tjejerna!

    Kram Therese

    SvaraRadera