fredag 12 december 2008

Julgran

Nu är det jul hos Fröken Piff! Igår for vi till Plantagen och köpte gran. Jag fick något slags storhetsvansinne där när alla andra verkade sikta in sig på de största granarna så ja, det blev en stor gran i förhållande till lägenhetens storlek:)













Julgranen är en Kungsgran, och är pyntad med ljus som jag knutit rosetter av spetsband runt, silverkulor, vita kulor, prismor, dunkulor och en vit toppstjärna. Jag blev så sugen på att testa att sätta granen i en zinkhink när jag sett det hos så många andra, och visst gick det bra med 12 liter akvariesand:)

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Tack för den här adressen! Jag gillar verkligen det du gör, så blogga mer mer mer! :-)
    Vilken fin gran ni har! Jag gillar när de är stora och kraftiga, känns mer som Disney då... Hihihi...

    SvaraRadera
  2. Hihi! Tack så jättemycket! Nu är jag snart ledig i en månad framåt så jag ska verkligen göra mitt bästa:)

    SvaraRadera